Lussebullar

Godmorgon eller goddag kanske jag ska säga, det har varit dåligt med uppdatering de senste dagarna. Men det har varit fullt upp och idag så befinner jag mig hemms hos min syster som sagt med Loke och mamma, idag kör vi lite lussebulle-bak. Vilket är super mysigt, minsta systerdotter är också hemma från dagis. Sen blir det väl luncha och fortsätts mysa :).
Men igår då var det full rulle, syster Amanda och hennes dotter Chilli hämtade oss hemma och sen for vi till Uppsala för att bara handla lite grann. Men det blev en hel del affärer, men jag höll mig från att handla massa onödiga saker. Men ett paket nappar och en extrem bra hakklapp fick följa med, kan visa den när jag kommer hem. Ska ju visa massa andra bilder också från julpyntet som vi gjorde i måndags! :)
Efter vi har bakat lussebullar får vi hitta på något annat att göra, vad vi ska göra har jag ingen aning om. Men det blir mer uppdatering ikväll! :)

Kommentarer
My säger:

SUPER GODA!!! Mums =)

2011-11-30 | 22:19:23
Bloggadress: http://ourworldtogether.blogg.se/
tess säger:

Visst va dom våra är snart slut

2011-12-01 | 10:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback