Utkast: Nov. 20, 2011

För ovanlighetens skull så sitter jag här igen och skriver ännu ett morgon inlägg, Loke har precis somnat om efter att ha varit vaken i två timmar :).
Sitter och kollar på tv med mamma och inväntar att folket i huset ska vakna så vi kan äta lite frukost! :)
Nu på morgonen så kommer även Lokes pappa, lite halv jobbigt det där. Men det blir nog bra, sen blir det bara en snabbis eftersom vi ska iväg till stallet och fixa där :).
Annars så sitter jag just nu och försöker bestämmer mig vilket iphone skal jag ska beställa hem till min kära iphone! Älskar att köpa skal, finns så många roliga och annorlunda! :) Har hittat massa fina som troligtvis kommer få komma hem till mig ;).
Tycker det är helt sjukt hur många olika skal det kan finnas till en mobil, det finns t.ex denna med tuttar :)
Boobs (Rosa) iPhone 4 Skydd
Kanske lite överdrivet för det lär ju bli jäkligt svårt att använda telefonen, men det är lite humor i det hela :). Såg även att det finns ett skal fast med en rumpa! :)
Men jag ska fortsätta kolla vidare så, bloggar jag senare!

Kommentarer
ENDENISE - Mamma till 2 i December säger:

sv: Nämen gulle du! tack! Känner mig inte alls vacker för tillfället så det är alltid kul att få höra motsatsen :) tack igen <3

2011-11-20 | 20:04:26
Bloggadress: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback