Lördagsmys

Efter en halv dag i soffan och i stallet, så har vi nästan precis ätit middag här hemma. Väntar på att "så mycket bättre" ska börja på 4:an, sen bjuds det förhoppningsvis en bra film :). Loke sover sen ett tag tillbaka bredvid mig, skönt att han sover så bra nu. För de senaste två dagarna har han vaknat i mitt natten och bara skrikit rakt ut för att sedan somna om på mitt bröst, verkligen super skumt eftersom han brukar vanligtvis sova tills minst 4 innan han vill äta. Men hoppas innerligt att han sover bättre inatt, för jag är nämligen super trött!


Imorn blir det full rulle här hemma, på morgonen så kommer troligtvis Lokes pappa och sen blir det stallet för hela slanten. Efter det blir att lämna systerdotter, dock så stannar jag och Loke hemma så han får kväll! :). Annars händer väl det inte så mycket, ska lägga utan kläder som jag och Loke ska ha med oss till Mora. Känns som jag tjatar väldigt mycket om samma saker hela tiden, men kanske för jag är grymt nervös och rädd för att åka till Mora. Ta det inte fel, jag vill träffa Joakim. Men ja känslor tar ett extra steg och jag vet inte hur jag ska bete mig längre. Hatar såna här känslor, allt är mycket lättare utan de :). Men nu är det slut snackat om det, shit va min inlägg blir osammanhängade ibland! :).
Nä nu ska jag kolla på tv, vi hörs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback