Utkast: Nov. 17

Efter att ha suttit hela dagen och trixat med bloggen, så får den fortsätta se ut såhär tills vidare! :)
Loke har precis efter att ha sov vägrat ett tag, jäkla unge som har kommit på hur man ska göra det jobbigt för mamma. Men äntligen sover han och jag kollar på criminal minds på 5:an, efter det ska jag sova! För imorn blir det upp tidigt och åka till syster min med mamma, för att hämta med oss ena systerdotterna med oss hem :).
När började era små sovvägra? Loke är 4.5 månad och vet redan hur man gör det. Jag vill nog inte ens veta hur han kommer vara vid 7-8 månader, eller så kanske han är super snäll då :)
Men nu ska jag kolla klart på tv och sen sova, för klockan ringer 4.45 imorn (SUCK)
Godnatt

Kommentarer
Foto, design, vardag - 16 år och mamma säger:

Har lagt upp tipset nu; http://justababy.blogg.se/2011/november/bloggdesign-tips-hur-man-delar-upp-kategori.html#comment

2011-11-18 | 15:27:22
Bloggadress: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback