Ugglor

Igår skulle jag egentligen kastat upp ett inlägg på min nya kärlek och som kommer få pryda Lokes egna rum, när han väl får ett! :). Jag har hittat ett motiv med ugglor på, jag har sen tidigare en välling burk med den. Men nu har jag hittat massa annat som ska få komma hem till mig, ska önska mig pengar i julklappp av familj och släkten ;).
Denna speciella uggla har tagit med hjärta med storm och jag är helt såld! Ska beställa hem nappen,nappflaskan,pallen och bordslampan som jag visade förut i ett inlägg som ni finner HÄR
Vad tycker ni? Fint?
Alla andra fasnar ju för exempel laban eller kanske bamse. Jag själv har fasnat för ugglan, så detta ska beställas hem efter julen :)

Kommentarer
Helena säger:

Vilka fina bilder du har i din blogg.

2011-11-23 | 10:39:51
Bloggadress: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback