Typ sådär lagom tidig morgon

Gääääsp ungefär lite sådär, Loke tyckte vi skulle göra morgon redan klockan 5. Men som den trötta mamman jag är, gav honom nappen och han somnade om. Men klockan 6 ville inte han vara med längre, nu skulle fan mamma upp enligt honom. Så jag fick stappla mig upp och göra en flaska, men han va inte speciellt intresserad utav det heller. Så nu ligger han bredvid mig lite upp höjd och kollar på Disney Channel, den kanalen fungerar uppmärkt på morgonen :)
Men jag ska försöka muta i honom lite ersättning och efter det kan jag blogga eller vi får hoppas på det. Loke är inte speciellt intresserad när jag bloggar, utan han väljer att gnälla lite så jag lägger ifrån mig datorn :).
Idag så väntas ett BVC besök, men eftersom Loke är förkyld så jag måste nog ringa och kolla om vi får komma :).
Annars så blir det bara en promenad för vår del, sen så kommer det ske några små förändringar . Men det berättar jag i ett annat inlägg, så ni får va lite nyfikna! :)
Nu ska jag pussa på min bebis ;)
Nya bilder kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback