Svar på tal



Emma om Unga mödrar:

Snacka om att kasta sten i glashus. Lär dig stava innan du snackar om hur dumma i huvudet andra är. Loke är btw ett typiskt soc-fallsnamn så ni kanske har mer gemensamt än vad du själv inser.

IP: 81.170.230.39

Svar:
Fick dessa kommentar idag på mitt inlägg om unga mödrar och jag vet inte om jag ska skratta åt dig eller om jag ska va lika oförskämd som dig och skriva ett elakt inlägg om hur dum i huvudet du är.. Men jag väljer att skratta åt dig, för det är du som är bra patetisk!  Jag sitter inte fast i socialen och kommer aldrig göra det om du tror det, och sen förstår jag inte direkt vad du menar med att Loke är ett typiskt soc-fallsnamn?! Vadå menar du att just namnet Loke är det många barn som heter som hamnar oss soc, då skrattar jag lite till åt dig!
Jag antar att du inte har några barn själv eller jag hoppas inte du har det. Men jag hoppas du får en bra kväll hemma i Malmö efter som du bor där! :) Ha en trevlig kväll Emma;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback