Jag tror jag lider av en sinnesrubbning

Ärligt talat det måste vara något boktavligt fel på mig, det spelar ingen roll hur mycket jag ändrar i mitt rum och håller på. Jag vill alltid göra om det igen, funderar på att testa flytta sängen (mamma kommer slå ihjäl mg, som jag håller på)
Jag vill ha en egen lägenhet så jag kan fixa den exakt hur jag vill ha den, ååh irriterande! :). Sitter och googlar bilder på inredning, jag kommer gå mig galen snart.. Jag vill vara 18 och har råd med en lägenhet innan jag blir tokig! :)
Nä nu ska jag vänta tills mitt the sims 3 spel är ner laddat så jag kan sedan inreda deras 758 gånger ;)..

Kommentarer
joanna säger:

Hej tänkte bara tipsa om att just nu pågår en stor tävling på min blogg med 4 st goodiebags fullproppade med mamma och barnprylar till ett värde av 1500 kr st så passa på att gå in och anmäla och gör dig sjäv eller kanske en vän glad lagom till jul:) kram

2011-11-24 | 16:42:57
Bloggadress: http://domkallarmighannes.com
AMZIE ♥ mamma till Viggo säger:

haha bara för att man blir 18 år så betyder inte det att man har råd med en egen lägenhet ;P

2011-11-24 | 22:35:17
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback