Jag klarade mig!

Puuuuh!! Trodde förs det skulle bli en sån där kväll som Loke skulle vara upp alldeles för länge, eftersom han sovit alldeles för länge nu på kvällen. Men efter 40 minuter så sover han sött bredvid mig och jag kan pusta ut med lycka! Jag tänkte ta mig an lite bilder som jag tänkte redigera och fixa så jag kan kasta upp de på bloggen om ett tag, annars så blir det väl att glo på tv tills det är dags att sova! :)




Imorn bitti väntas en joggning tur eftersom det inte blev någon idag, sen väntas även lite annan träning :).
Det känns riktigt bra nu, jag håller mitt kalori-intag och jag har ännu en svikit mig själv. Trots att jag avnjöt en varm choklad idag på stan så känner jag inget sockersug! Härligt värre, ni får skrika till om jag snackar för mycket träning och hästar. Men det hör till min vardag så ni får leva med det :)
Imorn blir det en hemma dag för vår del, för på fredag så åker jag till syster med mamma troligtvis och plockar med mig systerdotter hem! :). Så imorn blir lugn dag för lillpojken, men för min del bjuds det på träning och en ridtur på min kära tjockis till medryttar häst :). Funderar på att en riktigt långtur imorn eftersom hon knappt rörde på sig igår och idag fick hon stå eftersom det blev alldeles för sent! :). Men jag måste även kolla med mamma vad hon säger, eftersom det är hon som passar min kära son under tiden jag rider! :)
Nä nu tar vi och avrundar detta tråkiga inlägget och vi kanske hörs senare innan tvn släcks! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback