Godmorgon sisådär mitt i natten!

Jag kommer vara totalt död imorgon bitti när jag vaknar, för bredvid mig har jag nämligen en prat glad pojke som inte alls vill sova! Tackar iaf gudarna att han är glad och inte skriker, men hur många föräldrar älskar inte när ens barn är överpigga och glada när klockan börjar närma sig halv ett på natten ;).
Men jag tänker positivt, detta kanske bidrar till lite sovmorgon om jag har tur!! :)

Ja annars så kollar vi på the big bang theory på femman, Loke tuggar på sina fingrar och mina ögon får i kors. Men positiva tankar tänker vi här hemma, imorn bitti blir det en till ridtur med syster! Det blir säkert super mysigt och jag får lite "egentid" som man absolut inte får ta för moraltanterna! ;)
Nä men vad ska vi annars skriva om i detta "natt" inlägg? Nä jag kommer inte på något mera, ville bara dela med mig av Loke vakna stund här hemma. Tur iaf att jag har en mysig kille som gillar att gosa med sin mamma när han ska vara vaken mitt i natten! :)
Har även suttit och funderat på hur jag ska göra med bloppisen, som kommer komma upp inom någon dag bara :). Men det känns som det kommer bli väldigt mycket med massa barn kläder och sånt, så funderar på att göra en underblogg till denna som är endast för bloppis.. Hmm ja funderingarna går helt enkelt, vi får se hur jag göra! :).
Nu börjar Loke gnugga sig i ögonen, bara för jag börjar bli pigg så ska han bli trött och vilja sova! Vilken unge jag har alltså, men oj så jag älskar honom mitt hjärtegull! :)
Uppdaterar imorn, GODNATT:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback