Ett stort svart hål

Där befinner jag mig just precis nu, jag är förvirrad och totalt utbränd! Men kom inte med era kommentarer nu att som lyder ungefär såhär "klagar du redan?, han ska ju hinna bli 3,6,8,13,15 till och med 45" eller ungefär såhär "bit ihop, du valde själv att bli mamma".. Tack för påminnelsen jag vet redan det liksom och ja självklart ska Loke bli äldre och komma upp i ännu mer gnäll ålder, men desto äldre han bli desto äldre blir ju också jag! :). Men just nu är jag utbränd, jag sover dåligt, jag mår allmänt dåligt och ärligt talat så känner jag inte större WOW-känsla över livet just nu snarare fyfan ännu en dag! Det är både en jobbigt och konstig känsla, men så är det ibland!

Men iaf idag är det den 6 November och imorn fyller jag 17 år, vilket känns som om jag skulle fylla 88! Hemska tanke, men det är så det ligger till. Jag känner mig som en tonårig i en 88 årig kropp, tack gud för du ger mig denna känsla! ;).
Loke sover, han har precis somnat om och jag skulle ha gjord det samma om jag visste att jag kunde. Men jag ska om några timmar palla mig in till stan för att möta syster + barn samt mamma min som jobbar idag. För ikväll blir det att fira mig, mysigt! :).
Annars rullar väl livet på som vanligt, man hinner knappt vakna innan det är kolsvart igen! Vilket är konstigt, eftersom vi i vanliga fall brukar ha massa snö vid den här tidpunkten på året!
Men jag gråter inte för det utan hurrar istället, desto längre snö håller sig borta desto bättre! :)..
Men jag ska strax hoppa upp ur sängen och börja fixa mig menas Loke ändå sover! :). Kan ju inte gå runt och se ut som jag gör, nä fyfan! Ser ut som 7 svåra år fast Loke bara är 4 månader! Men jag kan meddela om att dessa månader som har gått har jag nog bara sovit två månader och man räknar ihop all vaken tid med honom från dag ett :).
Men vi hörs ikväll igen, godnatt eller gomorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback