111124

Godmorgon alla pigga och glad, själv är jag desto värre inte speciellt pigg. Natten har inte varit den perfekta, eftersom lilleman ansåg att klockan ett va en lagom tid att somna. Sen vaknade han vid tre tiden igen, vad händer med honom? Jag hänger inte med längre, han som brukade sov från 22 till 5.30 på morgonen till att vakna varannan timme nu och skrika. Men det kanske är en period, vi får hoppas på det iallafall.



Just  nu ligger han ifall utslagen i sängen och sover, han somnade på 2 sekunder min trötta pojke! :). Idag skulle vi egentligen varit hemma hos storesyster för att träffa henne och äta frukost, sen skulle vi åkte in till stan. Men eftersom min plånbok ekar och systerdotter ska komma imorgon igen, så ändrade vi till att vi åker till henne imorn istället :). Imorn blir det även att handla in de sista julklapparna, vilket känns otroligt skönt att ha det gjort.
Måste även hitta på en julklapp till lilla Loke, vet bara inte vad jag ska köpa.. Det står mellan en leksak eller något av det jag vill ha det Lokes rum i framtiden, eftersom han ändå inte kommer vara så värst intresserad av själva leksaken så är det valet och kvalet hur jag ska göra! :).
Men ska kolla runt lite på internet och se vad jag hittar! :)

Kommentarer
Hans och Hennes säger:

Så skönt att han somnade snabbt :)

Har du börjat få julkänslor än?

Ha en underbar dag!

2011-11-25 | 13:41:55
Bloggadress: http://hansochhennes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback