uttråkad.se

10 favoriter
färg: svart, rosa och vit
mat: gravid mat!
band: lyssnar på allt just nu!
film: många!
bok: Blondie
sport: ingen :)
årstid: SOMMAR
veckodag: fredag och lördag
tid på dygnet: gärna kvällarna med Mattias
9 nuvarande
humör: Trött och lite orolig!
smak: bannan med jordgubbar och chokladsås!
kläder: strumpor, bh,trosor, mjukisbyxor, linne, t-shirt och tjocktröja!
skrivbordsunderlägg: va ??
nagel-färg: halv rosa, börjar gå bort! 
tid: 18.14
omgivning: matsalsrummet
irritationsmoment: Mattias svara inte!
tankar: åh massa hemska!
8 första
bästisen: Error?
internet-nick: facebook
husdjuret: tre katter!
piercingen: förutom öronen, läppen :)
kärleken: Niklas...
musiken: minnet är bra, men fan inte långt!
bilen:  eh kan jag få bli 18 först?
kyssen: oj när jag va 11 :)
7 senaste
cigaretten: ingen? 
drycken: energi dryck
bilturen: för typ 40 min sen
cd-skivan: ingen
teve-programmet: något skit igår kväll
hånglet: idag ;)
slagsmålet: haha med mattias ;)
6 har-du-någonsin
varit kär i en kompis: japp
brutit mot lagen: haha japp, men säger inte vad ;)
pratat med polisen för något du har gjort: japp, i åttan!
nakenbadat: eh ja varje gång i ett badkar ;)
varit med på teve: nä
kysst en främling: oja, alltid lika spännande
5 vem
pratade du med senast: i telefon så va det tandläkaren :) 
saknar du nu: Mattias och min morfar av någon anledning!
gick du på bio med sist: eh mitt ex eller så va det me klassen
ringde du senast: tandläkaren
ska du träffa imorgon: tandläkaren och några i skolan tror jag :)
4 saker (en på varje)
du gjorde igår kväll: pratade i telefon
du kan höra just nu: Mamma laga mat
du inte kan leva utan: Loke och Mattias
du gör när du är uttråkad: gör sånt här
3 människor (en på varje)
som du kan berätta allt för: Mamma
som du hatar: Mattias när han bråkar med mig!
som du tycker är snygga: mig själv ffs :)
2 antingen-eller
svart eller vitt: vitt
varmt eller kallt: VARMT
1 valfri mening:

Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback