Lovar

Jag lovar och svär att bloggningen ska bli bättre, men jag är så fruktansvärt trött hela tiden! Dessutom börjar det bli fruktansvärt tungt att bära runt på denna mage, det känns i både ben och ryggen! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att Mattias ska logga in på msn, men jag borde egentligen göra min uppsats som jag har sagt de senaste 5 dagarna! Men jag är snart klar med den, eller iaf skrivit ner allt på papper och sen ska allt över till datorn och ren skrivas! Suck, varför kan de inte nöja sig med pappers arbeten?! Men iaf det är vad jag ska göra strax, jag har ingen större lust men jag måste!!

Uppdate: Ååååh överlycklig, kolla på min skol mail och insåg att jag faktiskt inte alls ligger efter med svenska arbetet!! Fan va underbart, allså är det för det mesta bara engelska och matten som jag ligger efter i. Eller matten har jag bara några prov att fixa i, sen så är det nog klart. Och engelska har jag lite rester, men jag vet med mig själv att jag klarade nationella engelska, fick reda på det igår av min engelska lärare! Åh fyfan vad glad jag blir, underbart!!

Så nu ska jag så sätta fart med mitt svenska arbete, så jag kan börja på nästa arbete som vi ska hålla på med. Känns skönt att kunna slappna av med arbetet, men är redan nu sugen på att dra igång med nästa arbetet i svenska. Men ska göra klart det jag håller på med ikväll och imorn börja på nästa! :)

Men nu ska jag plugga, Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback