Spännande

Godmorgon läsare, idag är det "stora" dagen! Okej nej det är det inte, för stora dagen är när min pojke. Men jag ska snart dra in till stan med mor min och göra min hemliga grej :). Efter det så blir det kanske förlossnings kurs om jag och mamma orkar, har ingen större lust att sitta där i 2 timmar!! Vi får se vad vi hittar på, ska iaf bli lite kul att göra min grej som väntas :).
Annars har jag inte hunnit gjort något idag, har bara tagit det lungt och slappat. Eller jo jag ringde försäkringskassan för att få pengar innan plutten kommer, vill ju inte vara hel pank när han kommer till världen! :). Imorn blir det även att träffa pappan till min pojke, vi får väl se hur det går! Har inte träffat honom sen vintras, vi har väl inte så mycket att prata om just nu. Men ska prata lite allmänt med honom om lilla killen, se vad han säger :). Känns inte som om vi har bästa kontakten med varandra, känns ju lite sådär! :).

Juste angående min design, det kommer komma en ny så fort jag har bestämt mig hur den ska se ut!! :) Ha tålamod bara, :)

Men nu måste jag kila, mamma skriker i köket och jag vet inte vad hon gör! :).
Bloggar när jag kommer hem ikväll, Puss & Kram


Gammal bild från förra året, på hästutställning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback