Ny design!

Jag har krånglat in en ny design, men denna är bara för tillfället! Erica min kära vän, ska fixa en fin design åt mig, så fort jag har bestämt mig för ut jag vill ha den ;). Men nu får bloggen se ut så här sålänge, bättre än innan iaf. Men nu har jag lite agressiva klasskompisar som tycker jag ska gå på lektion, oups! Började tyligen för 10 minuter sen, hoppsan då! Så kan det bli när man har fullt upp, just ni läsare kan få hjälpa mig med den sak!

Det är så att jag ska skriva ett arbete på engelska och det jag behöver hjälp med är

- Hur skriver man en instruktion på engelska, hur man tar hand om en gamling?!

Det kan ni får kommentera åt mig, fyfan det är ett svårt ämne!! :). Men jag ska fixa det, så är det bara! Men nu måste jag nog springa till lektion liksom, innan de äter upp mig till middag!
Juste idag går jag in i vecka 34, så underbart 6 veckor kvar nu, vilket innebär 48 dagar kvar !! :). Efter denna lektion så drar jag hem och fortsätter med mitt fina ämne gamlingar, jag ska ju så bara lyckas! :). Men bloggar ikväll igen, Puss och Kram

P.s om ni har tur så kanske jag slänger upp nya magbilder ikväll också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback