Jag är värdelös

Jag är helt ärlig, jag är fan värdelös! Fick nyss reda på mitt resultat i matte i nationella och jag suger hårt!! Fan va ledsen jag blir, jag som har kämpat så jävla hårt! Men nu är det bara att ta nya tag och köra hårt på uppsatserna istället. Får satsa på de istället, kanske kan fixa matten om jag fixar mina prov som jag har kvar.. Men kände att jag var tvugen att skriva av mig hur värdelös jag känner mig, men nu ska jag dra igång med min engelska uppsats och hoppas på att den blir bättre än något annat.

Bloggar när jag känner mig lite bättre :)

En resa upp till molnen för ett tag, skulle vara skönt!


Kommentarer
Jennie säger:

Känner med dig, nationella provet i matte är väldigt svårt, speciellt om man inte har intresserat sig under året. Klarade matte B med EN poäng, ren lyckoträff.



Fråga läraren vad som krävs av dig för ett G/VG/MVG, lite lättare att klara betyget om man VET vad som krävs!



Men hetsa inte upp dig bara, ett IG hit och dit gör ingen stor skillnad. Sen när du vill plugga på högskolan så gör högskoleprovet också om du tror att dina betyg inte räcker till!

2011-05-26 | 12:26:16
Bloggadress: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback