Hej jag har tråkigt!

Lite mer detaljer om mig =)


Ärlighet

Hur många har du varit riktigt kär i? tre kanske?
När kramade du någon sist? idag
Har du svårt för att bli kär? Nope, för lätt!
När kysste/hånglade du med någon sist? - Idag
När fick du senast en komplimang? Vet inte, igår tror jag

Har du Någonsin

Playat? japp
Hånglat med någon riktigt ful? haha ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? tror det :O
Gjort något riktigt dumt? om jag har
Gjort något du verkligen ångrar? ja!
Gjort något olagligt? jaa;)
Blivit polisanmäld? tror inte det ?
Slagit ner någon? jaa
Skämts över dig själv? jaa

Senaste Månaden

Saknat någon? - aa
Ångrat något? -  jaa
Ljugit? - jaåå
Svikit någon?  - kanske
Haft sex? -  jaa
Gråtit? - ja
Skrattat? - ja
Slagits? - jo  jag tror det

Sex-frågor

När förlorade du din oskuld? När jag va 13 tror jag!
Vem tog din oskuld? - mitt ex
när hade du senast sex ? Haha personligt
Har du haft sex på fyllan? - japp
Ser du sex som en "stor" grej?- eh beror på!
Kört oskyddat? -  jaa, hur ska jag annars kunna va gravid?
Haft sex med någo du inte varit kär i? - jo ja det har jag väl! (vilka detaljer ni får av mig nu :O )

Kärlek

Är du kär just nu? - jaa jätte mycket
Har du kysst någon idag? - japp
Har du ett förhållande? - ja, men det är lite si sådär mellan oss!
När går gränsen vid otrohet? - kyss..
Har du varit otrogen? - ja förlänge sen
Är du romantisk? – kan nog vara det
Är du svårflörtad? - hahah nej verkligen inte
Lekt med någons känslor? - jo
Hur länge var ditt kortaste förhållande ? – 2 dagar
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Är du en bra pojk/flickvän? – hur ska jag veta det? Fråga Mattias
Hur många har du varit kär i, i år? - Bara en =)
Vem sov du senast bredvid? Mattias<3
När fick du din första kyss? - när jag va 11om den räknas, annars 13
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpat mest :)

Senaste personen som

Sov i din säng? Jag själv och Mattias
såg dig gråta? - Mattias
fick dig att gråta? Jag själv..
Du gick på bio med? - Mitt ex..
Pratade med i telefon? -Jacob!

Du

Fullständigt namn? Eleanor Matilda Elizabet Ek
Vart bor du? Skogen
Bor tillsammans med? mamma, pappa & storebror
När är du född? 7 November
Vem kramade du senast? Mattias
pussat någon idag? Jaaa för hundrande gången!
Vad sover du i? bh och trosor
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? jo det har jag väl typ kanske =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback