Ger upp

Jag ger upp med uppsatsen för idag, syster och Micke är här för att fira brorsan som fått jobb :). Så nu blir det kladdkaka, saft, tårta och bullar! :), mums tur att jag är gravid och kan äta hur mycket jag vill. Ska leta fram lite saker för morgon dagen, vi får se hur det blir, är faktiskt lite nervös! :).

Jag kanske är lat idag som ger upp, men efter 3 uppsatser igår så förtjänar jag en dag "ledigt" ifrån att plugga rumpan av mig. Jag måste ju tänka på att jag är gravid, jag lider ju med förvärkar som gör förbannat ont i min rygg.. Asso det känns bara som en väldigt kraftig mensvärk som jag är van vid, men det är smärtan i ryggen som gör skit ont! Det känns nämligen som om jag ska fastna så, eller något sånt! Skit läskigt, men det är nog ingen fara. Nu ska jag fika med familjen och sen sova :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback