Går jorden verkligen under?

Tjenare, tag sen jag skrev och så! Men har haft lite att göra och igår kände jag bara för att njuta av "min sista" dag på jorden! Om 25 minuter, ska ju jorden gå under! Fyfan någon kunde ju ha varnat mig innan, nu har jag ju gått gravid i 9 månader helt i onödan! Vilket bullshit, jorden kommer inte gå under dag och den kommer inte gå under 2012 heller! Det är bara någon jäkla gammal gubbe som sitter hemma och försöker skrämma folk bara för han själv inte har något liv, börjar tröttna på skiten! Men iaf sitter med ytliggare lite hårfärg i håret, nu blir det inte blond längre! Har bytt färg, eftersom jag fick utväxt efter en vecka och håret blev pissgult efter några dagar, så det va bara drygt att försöka hålla på med det! Så nu blir det faktiskt röd/brunt istället, har haft det förut och passade väldigt bra i det :). Sen innan skola avslutningen behöver jag bara klippa mig lite grann, sen så är jag nog nöjd :).

Men nu ska jag gå ut och kolla på när min kära Mattias klipper gräset och sen skölja ur mitt hår ;), vi får väl se om jag överlever :)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback