Från en dator till en annan

Jo det är så jag jobbar haha, sprang från en dator till en annan :). Sitter nu med mina klasskompisar och diskuterar åland, August Strindberg och bara allmänt skitprat, det är fan underbart! :). Livet är riktigt underbart nu, dock kunde ju vädret varit bättre. Men jag ska inte klaga, det kunde ju ha regnat eller snöat. Om en kvart drar jag hem, så skönt eller nja måste ju hem och plugga. Men hellre det hemma än i skolan, så jäkla tråkigt i skolan. Och nu kom jag på att jag måste ringa ett samtal, ska försöka åka på en hemlig sak imorgon :). Ni får veta vad det är imorgon efteråt, så ni får ha tålamod. Imorn så ska jag även på förlossnings kurs på karolinska sjukhuset med mamma på kvällen, jag är ju ledig imorn så jag ska passa på att göra massa roliga saker då! Det blir en hel dag med min kära mamma, sen måste jag även passa på att gratta min bror, för sitt jobb han äntligen fått :).. Jag är stolt över dig storebror :).

Men jag måste nog börja avsluta detta inlägg och stänga av datorn efter som det tar 700 år pga att sega datorer :)!
Bloggar igen ikväll, puss och kram :)

Sååå söt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback