förvärkar och anfådd

Rubriken stämmer kanska bra in på min dag, har varit i skolan hela dagen och sprungit runt med förvärkar och blivit anfådd så fort jag rört på mig! Usch vad det är jobbigt att vara gravid ibland, ser verkligen fram emot att få hålla min son i famnen istället för att bära runt på han i magen :). Annars har min dag varit bra, försökt plugga lite grann. Men det gick åt helvete, eftersom jag är så himla trött. Så har planer på att göra arbetet nu istället, ska göra två uppsatser tills måndag nästa vecka! Jag har ju nämligen fullt upp och vill ha klart allting, så jag kan slappa de sista dagarna och inte känna mig så fruktansvärt stressad. Juste nästa vecka går jag även tillbaka till skolan på heltid, måndag - fredag och långa dagar. Så då kommer bloggningen bli lite dåligt, precis som den är nu. Men då kommer jag varva mellan sängen, plugga och sova som jag gjorde förut. Men det är iaf positivt att jag inte har långt kvar nu :), varken i graviditeten eller i skolan! Sen blir det mamma ledighet i ett år och sen börjar köra hårt igen, längtar faktistk lite efter det :).

Men nu måste jag avsluta detta inlägg och börja plugga, annars kommer jag innan somna innan jag får det gjort!! :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback