En underbar lördag, men blandade känslor!

Tänkte berätta gårdagen, så jag sätter väl igång då! :)

Gårdagen va helt underbar och jag önskar att varje dag är så bra :). Men iaf började dagen med tidig uppstigning som ni redan vet, käkade sen frukost med mamma och pappa. Sen tog jag 9.41 bussen mot Märsta, för att sätta mig på pendeltåget mot Stockholm Central. Jag skulle ju nämligen hem till Mattias, så jag åkte hela vägen själv till Brevik, ute på lidingö. Sen så mötte Mattias mig halvägs till brevik station, sen drog vi hem till honom eller vi va ute. Han höll på att klippa gräset och blåsa löv, så han höll på med det ett tag, sen blev det glass inne och sen va det bara ut igen, så han kunde fortsätta att jobba lite grann. Men runt halv tre så gick vi in och käkade och sen drog vi ut och badade, vilket va SVINKALLT!! Usch och fy va det va kall, ångrar nästan att jag gjorde det. Men jag har iaf redan bada jämfört med andra, har till och med bild bevis på det :). Efter vi hade badat, så drog vi hem till Mattias igen och käkade middag. Sen så skulle jag dra hem och fick även med mig Mattias hem till mig, men det blev lite sent. Mattias hade nämligen inte fyllt på sitt sl-kort, så vi gick ifrån Brevik till Ropsten! Fyfan va jobbigt det blev på slutet, men som tur va så hittade vi en Willys vagn som Mattias skjutsa mig i en bit :). Men jag tror aldrig det har varit så tungt för bena som det va sista biten :). Men hade iaf jätte kul påväg till Ropsten, Mattias friade och höll på att fjanta sig. Riktigt roligt, slänger upp bilder och film på det sen :) Sen så kom vi äntligen hem till mig och kolla på tv tillsammans med familjen en stund, innan vi gick upp och kollade på film. Men tror nog båda två somnade brevid varandra, helt utslagna och trötta :). Men det va en underbar lördag, men kändes lite konstigt att vakna brevid honom imorse, eftersom vi inte är tillsammans. Men jag klagar inte alls, jag va nöjd som ett barn på julafton, men alla känslor va annorlunda igår! :)

Nu skriker mamma på mig att vi ska äta, så jag laddar upp bilderna i ett nytt inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback