Är det bara jag?

Kollade just i på min blogg och såg att designen har blivit riktigt konstig! Har ingen header eller någon bakgrund! Vet inte riktigt vad som hänt, men är det bara för mig det här hänt? eller ser ni inte heller någon header?! :O
Blir ju lite ledsen, jag som va så nöjd med den, så ska försöka prata med tjejen som gjorde den och se vad hon säger! :) Hoppas att det går att fixa, den va ju så himla fin.
Vad gör ni annars då? Själv sitter jag i skolan och gör inte alls mycket, väntar på att Mattias ska få lunch , så ska jag äta med honom och sen dra vidare till tandläkaren och efter det så ska jag tillbaka till Uppsala för att vara med Mattias i eftermiddag. Eller jag hoppas iaf på det, vill verkligen spendera lite tid med honom. Det har varit lite si och så mellan oss, så jag känner verkligen att vi behöver mer tid för varandra och inte bara i skolan! Jag vill ju verkligen att det ska funka mellan oss :).

Men nu ska jag försöka fixa designen! :)

Kommentarer
Sofie säger:

Hejsan!

Om du vill kan jag hjälpa dig med att fixa till den. Jag pluggar ju webb.

Kul att du gav mig blogg adressen förresten, det är roligt att läsa :)

2011-05-05 | 12:42:24
Eerica säger:

Nej, jag såg det också. TRodde det var du som höll på att ändra runder eller något men det kan vi fixa :)

2011-05-05 | 16:28:13
Bloggadress: http://justababy.blogg.se/
Jonna säger:

Jag kan inte heller se non header eller bakgrunds bild på din blogg.. har vart så jätte länge för mig :O

Btw. Jätte bra blogg läser den varje dag :D

Ta hand om dig !

kram

2011-05-05 | 19:31:47
Bloggadress: http://thewonderfulangel.bloggplatsen.se
Jennie säger:

Ser itne heller. Kanske är sidan nere där man laddar upp bilderna, eller så kan hon ha tagit bort bilderna från uppladdningssidan. Annars vet jag ej!

2011-05-06 | 00:16:10
Bloggadress: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback