-

Ni får ursäkta dessa inlägg som kommer upp när jag är uttråkad! Men jag är förbannat uttråkad och väntar på lite mat här hemma, så jag roar mig med att kolla runt på internet och göra lite olika tester :). Men det är väl ändå rätt så roligt för er, ni får lite gratis information om mig ju :) Så ska se om jag kan hitta något mer roligt test jag kan göra :). Denna blogg handlar ju ändå om mitt liv, men ändå om min graviditet. Jag behöver ju inte bara skriva om graviditeten hela tiden, kan bli rätt så lång tråkigt! :). Iaf har varit i skolan idag, skulle ha mött min mamma på hennes jobb, men jag stannade kvar med Mattias istället. Så drog vi tillsammans ifrån skolan, har väl varit en sådär dag idag. Det har varierat mellan toppen och botten idag, riktigt tråkigt! Men det är så det kan bli ibland med alla dessa gravidhormoner i min kropp.
Jag håller nämligen på att ge upp totalt med allt, har fått känslan att jag inte kommer klara det här. Men Mattias piggade upp mig och nu så är det bättre :). Dock är jag frustrerad på honom, han svara inte på sms och blä på honom för tillfället! Men skit i honom, jag ska fan göra samma sak som honom, sluta svara på sms så ska han få känna på samma sak! :).
Men nu är snart maten klar, sen blir det väl att plugga tror jag! :)
Blir nog inget mer långt inlägg för dagen, så jag säger godnatt nu :)

Puss o Kram! :)


Kommentarer
Nadja Thorup Palo säger:

Tjenare mannen! ;-D

Jag är sexton år, född -94, och är också ensamstående. Min dotter Minna är snart en månad. :-) du kanske kan lägga till mig på Facebook så vi kan snacka mer? :-)

2011-05-04 | 19:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback