Söndag kväll

Det börjar dra sig till kvällen och den dag är snart slut, dock se är det bara skönt! Tycker helgerna är sega, välbehövda men sega. Jag vill ha vecko dagar så att det går mycket fortare med allihop =). Imorn har jag dock sovmorgon till 10 tror jag, så jag funderar på att skutta iväg till min gamla praktik plats och hälsa på de där, länge sen jag tittade in dit =). Så det ska jag göra innan jag drar vidare till skolan imorn, annars blir det skola som vanligt imorn och sedan möta mamma och pappa för att åka hem. Allt precis som vanligt och i sin ordning, inga ändrigar än så länge =).

Vad händer resten av kvällen då ? Kommentera och berätta lite grann för guds skull, jag håller ju på att börja ruttna här!

Själv så ska jag laga mat, sen vet jag inte. Det blir väl att umgås med familjen och ta det lugnt, min pojke är riktigt missnöjd eller så är han bara glad, för han ligger inte till en sekund ens ;).

Nu ska jag prata med mamma som precis kommit hem ifrån jobbet


Kommentarer
Anonym säger:

har inte du studiedag i morgon som resten av Märsta har?

2011-03-20 | 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback