Ledig!

Godmorgon, idag är jag som sagt ledig! Gud så skönt, jag har inte gjort nånting på hela dan. Endast legat i sängen och kollat tv/läst bok och smaskat i mig godis. Känns rätt skönt att bara ta det lungt och slappna av lite grann när man är ledig. Jag har skola som vanligt imorn igen, så det är lugnt. Igår hade jag nog en av de bästa dagarna, jag och Mattias umgicks efter skolan och myste i solen som bara den. Det va verkligen super skönt att sitta i solen och bara glömma allting runt omkring för några timmar, längtar riktigt mycket efter sommaren nu =).

Måste även berätta att min syster har ÄNTLIGEN fått sin dotter, hel sjukt söt flicka! Så nu är jag ännu mera sugen att min lilla prins ska komma, men han får nog ligga kvar ett tag och bli lite extra söt =). Men jag tycker ändå att tiden kan gå fortare, men nu när min syster äntligen fått sin sötnos, väntar vi på min andra systers häst ska få föl=). De är som små mil stoplar för innan min lilla kille kommer till världen ;).

Mina milstoplar är:

*Min systers dotter
*Påsken
*min andra syster häst får föl
*Jag går in i vecka 30
*Sommarlovet kommer
*Midsommar
*Dags för plutten att komma :)

Ungefär sådär ser det ut för mig just nu, jag bara väntar och väntar. Men efter midsommar är det inet långt kvar tills han kommer, så nu är det bara att beta av denna lista så fort som möjligt. Påsken är snart här så, det går nog fort (förhoppningsvis).

Idag händer det inte så mycket, jag ska snart gå till bussen för att ta mig till Bm, efter det blir det nog att möta min mamma som vanligt när hon har slutat jobba, sen blir det hemma och ta det lugnt, om vi inte ska hälsa på min syster.
Men nu ska jag kissa och sen äta lite lunch innan jag drar mig.

Puss & Kram


Gammal magbild- ska ta nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback