Kläder till en förbannelse!

Jag är ärlig, jag har kläder till förbannelse just nu! Eftersom vi köpte kläderna av tjejen vi köpte de andra sakerna av, har jag ännu mer kläder till honom nu. Jag tyckte att jag hade mycket kläder redan och nu har jag dubbelt så mycket!! Jag önskar just nu att han kunde ha storlek 50 - 56 i ungefär ett halvår, men icke sa nicke! Det mesta av kläderna jag köpte är storlek 50 - 56 så jag lär ju inte behöva köpa mer av den storleken, dock hade jag inte köpt så mycket i den storleken eftersom bebisarna växer så himla fort, de fösta månaderna. Men nu har jag iaf fått ner allt i lådorna som nu är över fulla av hans kläder, men jag lär ju inte behöva snål på kläder till honom iaf, vilket är skönt =). Sedan har jag även packat undan lite av hans saker in i gaderoben eftersom han inte kommer ännu och jag behöver inte ha det fram nu. Det räcker gott och väl med att vagnen och spjälsängen står där de står, spjälsängen är till och med bäddad och väntar på lill skiten just nu, som är en riktigt vild galning =)

På onsdag går jag in i vecka 25 och då är det bara 15 veckor kvar tills jag är i vecka 40 och då bara 6 dagar kvar till beräknad Bf! Så spännande, inte så himla långt kvar nu, helt enkelt bara 114 dagar kvar  =). Men första och främst ska min storesyster få sin lilla flicka som BORDE komma ut nu enligt mig och alla andra =). Hon är beräknad till den 27 mars, men bör ju komma lite tidigare tycker man ju =). Tycker lite synd om min mamma som får två barnbarn detta år, och dessutom har 3 st redan innan ;).

Vad gör ni annars då? :)

Själv ska jag ta och läsa min bok nu, ska försöka bli klar tills imorrn ;)

Bloggar senare, puss och kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback