Besviken och lurad!

Jag förstår egentligen inte hur du tänker riktigt, jag har aldrig känt mig så besviken eller lurad som jag gör just nu! Jag satt i timmar och dagar och försökte "tvätta" bort anklagelserna ifrån våra ryggar. Jag sitter och kallar skolans rektorn och programrektorn idioter, jag skriker och jag svär över de. Jag grät mig tills sömns under vissa dagar, pga att jag inte visste vad jag skulle göra med allt! Jag försvarade dig in i det sista och jag skrek när folk sa emot mig och när de sa att jag inte kunde veta något om det!
De hade rätt och det är det som svider mest! Att de andra känner min egna kille bättre än vad jag själv gör! Det svider i hela min kropp att jag försvarade dig för alla som kom med anklagelser, jag ångrar mig något grymt att jag försvarade dig!
Jag skyddade dig och jag trodde på dina ord, jag tog dig bakom min rygg och lät folket kasta skiten på mig! Jag stod för det jag sa och jag sa att jag visste sanningen och att du aldrig skulle kunna göra sånt emot mig! Men jag hade fel, du lurade mig rätt upp i ansiktet. Även fast jag frågade varför du gjorde som du gjorde, svarade du "vet inte". Det är väl klart som fan man måste veta varför man gör saker och ting!?!?

Just nu spelar det ingen roll att du är min pojkvän eller något, JAG HATAR DIG! Du äventyrade med ditt liv, men även med mitt liv och min sons liv! Du kunde satt mig i skiten så grovt att du inte fattar det själv, och det är fan det sjukaste! Du fattar inte vad du kunde ställt till med för mig, du kunde förstört allt!

Jag är så förbannat besviken på dig, att jag inte ens orkar bry mig om att du existerar!!
Du får mig att vilja kräks just nu, fattar inte vad du tänkte med! När du vet att jag försvarade dig ifrån anklagelserna, hela den har grejen är sjuk!

Fan du kunde ha sagt något ifrån början, innan jag började försvara dig!

En sak ska du ha klart för dig:

- Om du gör om det igen, så vet du vart dörren är, för då har du inget hos mig att göra mera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback