Ännu ett drygt tidsinställt inlägg ifrån mig!

Tjenare! Det blir många tidsinställda inlägg ifrån mig, dock för att jag plugga och för att jag inte hinner skriva inlägg när jag inte har Mattias dator. Men nu så sitter jag förmodligen på bussen på väg mot Uppsala central station för att ta mig till Upplandsväsby och sedan till Roterbro för att möta min underbara pappa  =). Sen blir det hem och plugga rumpan av mig hela kvällen så jag kan lämna in den imorn!!

Jag har inget speciellt viktigt att skriva, förutom at tala om att jag fortfarande lever! ;)
Påminning : Imorgon går jag in i vecka 25 i min graviditet, bara 112 dagar kvar till Bf!! =)

Nä nu är jag nog snart hemma och ska plugga lite grann ;)

Kommentarer
felicia - mamma till Julie säger:

fin blogg !

såg dig på familjeliv.

är också en ung mamma :)

2011-03-22 | 19:20:12
Bloggadress: http://chickmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback