Veckans planer!

Måndag : Imorn blir det tandläkaren och laga hål, usch!! Sen blir det hem och vara hundvakt åt syster hund och sen ringa danderyd och min barnmorska

Tisdag: Tandläkaren igen, har många hål! Sen antar jag att systers hund är hemma hos oss!

Onsdag: Stor städa mitt rum, kolla igenom alla pluttens kläder och sakerna som finns i garderoben! Sen blir det väl en lugn kväll.

Torsdag: Då blir det en vilodag, Mattias kommer på kvällen eftersom det är midsommar på fredag! Blir väl allmän städning i huset med Jasmine, annars blir det lugn dag! Kanske rensa lite kläder eller så gör jag det på måndag och även storstädningen på måndag =).

Fredag: Midsommarafton det betyder ju att vi ska ner till min moster, äta gott och ha det super trevligt! Det blir ett helt gäng där nere, moster´s familj och sedan blir det väl jag,mamma,pappa, Mattias, Jasmine, Syster My, Micke , Syster Amanda och hennes familje (kanske!) Så det blir ett helt gäng som kommer fira midsommar tillsammans, vilket vi brukar göra =).. Själv hoppas jag på att plutten kommer, men antar att han ligger kvar!

Helgen: Då är jag fri och ska bara latat mig, har inte mycket att göra då.

Nu ska jag fika, uppdaterar sen om hur god tårtan va!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback