Rubrik någon?

Godmorgon, blev inge mer bloggande igår eftersom jag kände att jag var så glad och behövde njuta utav det. Men det hände inte så mycket igår kväll, mamma kom hem med en bröstpump som hon köpt, så jag kokade alla nappar som kan kokas och diskade alla flaskor. Efter det blev det middag och sen fika, så så kolla på jag på tv innan jag gick och la mig. Så det var lugnt igår kväll, det kanske därför jag är vaken nu!?
Men iaf sitter och kollar på något program som heter "världens strängaste föräldrar", ett väldigt konstigt program för barnen är tvungen att säga "yes sir" elr "yes ma'am". Lite väl överdrivet kanske, men det är ju USA så det är ju inte så konstigt. Men ska strax göra lite frukost och sen lata mig fram till ungefär 12, för då måste jag ta mig till bussen. Ska nämligen på rutin kontroll hos barnmorskan, men tyvärr så är min barnmorska på semester, så jag ska gå till en annan tjej idag. Kolla så att allt är bra och sånt där vanliga grejer man gör hos barnmorskan =).
Sen idag blir det lugnt idag, funderar på om vi ska möta min kära mor vid jobbet efter barnmorskan. Så jag och Jasmine får röra lite på oss, skönt iaf att det är sista jobb dagen imorgon för de flesta. Mattias jobbar imorn och sedan kommer han hit, vilket är underbart =). Saknar verkligen honom, typ att han bara har två veckor kvar att jobba efter denna vecka. Sen är han bara min resten av sommarlovet, ska kidnappa honom om han försöker att åka iväg nånstan =)..

Men nu ska jag göra frukost, för jag tror lill plutten i magen är hungrig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback