Livet är underbart!

Inget blir som planerat verkligen ingenting, allting har sin egna lilla väg i lite och det är faktiskt helt underbart! Jag gillar att inte veta vart livet tar mig, även fast jag ibland önskar att allting kunde gå som planerat.

Jag är 16 år gammal och jag väntar en son som är beräknad om 20 dagar, jag är ensamstående, fast med en stadig  kille vid sidan om mig, som är helt underbar! Han finns där och han stöttar mig när allting känns extra jobbigt.
Jag är så lycklig att ha honom i mitt liv och jag är glad över att han kommer bli låsas pappa till min son!

Jag är förbannat jävla lycklig just nu, halv mitt tonårs liv har verkligen varit skit och jag har mått så himla dåligt under en längre period. Men äntligen har allt tagit vändning och det har äntligen blivit riktigt bra, jag är nöjd med personen jag är idagens läge och jag är glad över allt jag har varit med om. Även fast har varit sjukt jobbigt att bearbeta alla svåra stunder, så har det gjort mig till den personen jag är idag.
Jag är stark inombords och jag vet med mig själv att jag kan klarar det mesta i livet, utan att känna mig svag!

2011, det är mitt år och jag känner det på mig! Allt kommer bli så fucking underbart det här året, jag kommer verkligen leva för varje sekund och jag älskar det! Ingenting spelar någon roll längre, inga elak kommentarer och inga patetiska människor kan såra mig längre. Jag kommer snart ha en underbar son, som är bara min och jag kommer må så underbart med honom och Mattias!
Sommarlovet kunde inte börjat bättre, fine jag missade min skolavslutning. Men det stör mig inte, för jag hade ändå inte min käraste där då. Och ja visst jag är fortfarande fet som en sjöko och inga kläder passar, men jag är nöjd med det, och jag kanske har världens fulaste bristningar på min mage, men det stör mig inte ett dugg längre. För jag vet att jag får något underbar och otroligt vacker utav att det, jag kanske har gått upp 15 kg under min gravidtetet. Men allting ska bort efter han har kommit, efter min älskling är född kommer det ske en stor förändring i mitt liv!

Ingen kan sabba mitt humör just nu, för jag är verkligen på topp! Jag har kanske inte 150 vänner som en liten fjortis, jag kanske inte springer ut längre och har aldrig riktigt gjort det (lögn?).
Nej det är det inte, jag har varit rätt så skötsam om jag själv får säga det.
Detta blir en sjukt osammanhängande inlägg, men det stör mig inte för jag är så lycklig att jag skulle behöva göra ett "ronja rövardotter" skrik ;).

Ja jag är verkligen super lycklig och jag är så galet kär i Mattias! =)


Mattias, tack för att du är mig så lycklig älskling, du är helt klart underbart



Världens finaste kille, han är bara min ;)

Kommentarer
Patience -Ung & gravid säger:

sv; tack för "varningen" eller vad man ska säga :) Men är väl medveten om att jag inte får röra bajset, och det är ju helt underbart :D Haha, detta med att vara gravid är ju underbart egentligen. Slipper bära & slipper kattlådan...



Ha det bäst :)!

2011-06-21 | 20:41:21
Bloggadress: http://mylovingbaby.blogg.se/
E - född -95 och blivande mamma säger:

Visst hämtade du ut en babybox för ett tag sen? Vilken va det och var kom den ifrån? :)

2011-06-21 | 22:44:23
Bloggadress: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback