Usel uppdatering!

Uppdateringen på sistonde har verkligen varit usel, men jag har inte riktigt ork just nu! Har såna förbaskade förvärkar och lider lite smått. I fredags hade jag skol avslutning som jag skippade lite fint, mina systerdöttrar hade skolavslutning så åkte dit istället med mamma min som var ledig. Sen igår följde jag med mamma till jobbet, möte Mattias och hämtade äldsta systerdottern, som ska vara hos oss ett tag. Annars händer det inte så mycket, går mest och väntar på att lillen ska komma, lider av kraftiga förvärkar och allt är nog som det ska! :)
Har packat väskan för BB, vill ju vara redo och det är ju trots allt inte så långt kvar nu längre. Idag är det 29 dagar kvar och det blir bara mindre, sen vill jag vara förberedd iaf han kommer mycket tidigare än beräknat! =).

Idag händer det inte så himla mycket, har städa huset för mamma skull och så, det blir väl lugnt annars. I veckan händer det inte heller så mycket, på torsdag väntas det ett besök hos barnmorskan och sen är det nog lugnt tror jag =). Men ska göra lite lunch och sen fortsätta städa på övervåningen, i hopp om att vattnet ska gå snart ;) Vill verkligen inte gå över tiden, så himla jobbigt! Men bloggar när jag har lust och och ork för det..

Puss & Kram

Kommentarer
E - 16 år och gravid säger:

kan du inte visa vad du packat ner i BB väskan? :)

2011-06-12 | 18:25:54
Bloggadress: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback