Tandläkaren!

Godmorgon eller vad man ska säga, har varit hos tandläkaren nu på morgonen och fy fan vad det är obehaligt att borra i tänderna för att laga hål. Men fick som tur bedövning, dock har jag ett litet bekymmer, fick bedövning kl 8 och den har fortfarande inte släppt!! Men antar väl att det är normalt, men jag har sjukt hungrig fast kan inte äta! Inge gott att äta utan någon smak i munnen. Ska ringa mamma och fråga, sen blir det väl att ringa barnmorskan och efter det Danderyds sjukhus =). Har slappt i soffan nu ett tag nu, ska dra igång med städningen också så  jag får det gjort idag.

Vad händer annars idag då ?

Jag ska väl lida igenom denna bedövning och städa huset! Rätt tråkigt, men det slipper jag göra det på onsdag och torsdag. Imorn blir det tandläkaren igen för att laga två hål till, fyfan jag ska aldrig miss sköta mina tänder igen! Annars har jag inte för mig något speciellt idag, ska leta fram min kalender som ligger under sängen nånstans! Ska även kolla igenom mina papprer som jag har fått ifrån barnmorskan och se om det finns någon föräldrar grupp att gå på snart, ifall jag hinner med det. Annars får jag väl gå på mor och barn grupp ifall det finns, tänkte mest göra det för pluttens skull, så han träffar andra små barn =).

Men nu ska jag ringa runt, bloggar senarre! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback