Super tråkigt!

Försvann ett tag, möte mamma halvvägs till bussen med Jasmine och Cindy. Just nu är Micke och syster här för att fika lite, eller de ska strax åka hem, då blir det väl att laga mat och sen lata mig. Har ingenting att göra, kanske hjälper mamma att möblera om i vardagsrummet. Det är rätt tråkigt med sommarlov om man inte kan elr har något att göra, men det blir nog bättre när plutten kommer. Då har jag något att göra på dagarna, men vet inte riktigt vad jag ska göra sysselsätta mig med på dagarna just nu. Det är verkligen super tråkigt hemma, tur att denna vecka är kort iaf så att det är midsommar snart och då blir det ju trevligt sällskap!

Har ni något förslag på vad man kan göra på dagarna?
Håller verkligen på att ruttna om dagarna, det är super tråkigt, så snälla kom med förslag på vad jag ska göra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback