Städning!

Det va ett tag sen jag skrev, men det är så det blir nu när det är sol, snart sommarlov och livet är helt underbart. Just nu så håller jag på att städar för fullt här hemma, Mattias håller på och klipper gräset till fan hämta sig =). Det är ju tur att han tycker det är kul iaf, själv så kan jag inte se nöjet i varken det eller nöjet i att städa! Men det blir fint när det är klart, ska även strax kladda ihop en chokladbolls deg så vi har något mysigt att äta ikväll till "kvälls" fika ;). Ska även baka en cheesecake till imorgon, har ingen speciell anledning! Är bara väldigt sugen på det, imorn lär jag ju baka lite cupcakes med creme cheese frostning som va planerna för idag :). Men då har jag något att roa mig imorn med också, annars händer i det inte så mycket i vecka.
Idag har jag varit hos barnmorskan igen, så det kommer ett nytt inlägg om det senare, och igår gick jag in i vecka 35 :). Så ska kasta in lite inlägg om allt detta i ett eget inlägg, men nu ska jag ta och baka mina chokladbollar istället för att sitta här :)


Även en sådan ska bakas under kvällen :), mys så gott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback