Söndag

Tjenare bloggen! Orkade inte bloggar igår något mera, men idag kör vi några inlägg! Mattias har varit urgullig och låtit mig låna hans dator, super gulligt av honom =). Så i veckan kan jag proppa in med massa inlägg och även tidsinställda iaf jag är upptagen och ska hitta på något annat! Men veckan ser rätt lugn ut hoppas jag iaf, med kraftiga förvärkar är inget speciellt roligt! Men vet några saker som jag ska göra i veckan, några saker som inte är speciellt roligt, men måste göras!
Annars i helgen har jag inte gjort så mycket, latat mig i sängen med Mattias för det mesta, dock va jag iväg och handlade idag med syster, mamma och Jasmine (systerdotter). Så jag och Jasmine har faktiskt bakat choklad tårta, så jäkla gott!!! Ska ladda upp en bild på den sen, gick någon slags cravings igår och bara va jätte sugen på en choklad sugen! =). Så ska bara lägga lite jordgubbar på den och sen är den reda för att ätas upp av mig och familjen! Ni får ursäkta för de om sammanhängande inläggen, men det blir så när jag har så mycket att skriva, men inte vet vart jag ska börja =). Ska försöka bättra mina inlägg lite grann, ska ladda upp några saker på bloggen och så.
Vad händer annars för er del då?

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback