Orkade inte..

Hade verkligen ingen ork att skriva igår efter maten, fick förvärkar senare på kvällen och natten har jag lidit mig igenom! Så nu har jag bestämt mig, han SKA ut till helgen, jag är sjukt trött på att vara gravid och fet som en sjöko. Så strax ska jag upp på rummet, sätta på mig mina "finaste" underkläder (sägs att vattnet lär gå då), efter det sätta på mig lite träningskläder, sen är jag redo för att ut och jogga med musik i öronen =). När jag är klar med detta blir det att skura fönstrerna, damsuga, torka golvena, damma hela huset och hålla igång hela dagen lång ;). Jag ska få det förbaskade vattnet att gå nu, jag är orkar inte mera ! Jag vill ha min son nu istället, så jag har en del saker att göra under dagen. Har läst om alla möjliga metoder man kan göra för att sätta igång förlossningen, tex hallonbladste, men nja jag hatar te så det verkar ju rätt meningslöst då och käka ananas verkar inte som någon idé eftersom jag minns måste äta 7 st för att få någon i effekt och innan jag har klämt i mig det så hinner jag nog skit på mig innan, så jag gör på naturliga metoder, jogga, städa och sex ;). Verkar som lite bättre saker, inte för jag vet om det funkar, men det lär ju märkas =)..

Men nu ska jag sätta fart, bloggar när jag kommit hem igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback