Nothing matters anymore......

Godmorgon typ...

Vet inte riktigt varför jag inte försöker sova, men natten har varit hemsk och sömnen har varit ett skämt! Har haft mardrömmar efter mardrömmar och inte kunnat somnat om.. Somnade vid halv 5 imorse, roligt nog kom min kära mor in och väckte mig kl 6 för att jag ska lämna kissprov idag igen! Men hade jätte svårt att sova igår, så jag tror jag har läst allt och alla tidningar om graviditeten och förlossningen. Det är helt sjukt hur mycket det är egentligen under en graviditet och även efteråt när det ändå är dubbelt så mycket!
Men har haft mardrömmar hela natten om att lill killen är för liten och att han inte klarade sig efter förlossningen, drömde även att jag satt och höll ihop honom fast han låg död i mina armar! Det är helt sjukt, vaknade av att jag hyperventilerade och grät, hulkade flera gånger för att kunna andas normalt igen! Måste verkligen pratat med barnmorskan idag, för jag orkar inte må såhär längre.. Ska fråga om igångsättning, när saker och ting börjar ta psykiskt på en så behöver man hjälp.. Ja ni får väl dömma mig, om ni känner att ni måste det. Men jag tänker inte bry mig om det, har andra saker att bearbeta!

Nu ska jag iaf klämma i mig mat, för jag är vrålhungrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback