Natti

Försökta kolla på filmen, men fastnade på olika hemsidor och sånt, så jag skippar filmen och väntar nu istället på CSI ska börja! Något jag verkligen tycker om är mordserie, fast lite tråkigt när det är gamla avsnitt och man har sett de 554 gånger! Men det funkar för att somna till, Jasmine gör mig sällskap under CSI, sen skickar jag henne till hennes egna säng. Måste verkligen få sova själv inatt, att sova med någon annan när man är gravid i sista veckan och man är fet som en jäkla sjöko, jadå är det skönt att få sova ensam när man väl får tillfället =). Men annars blir nog detta det sista inlägget för ikväll, som sagt så ska jag ju upp tidigt och plåga mig själv med att laga hål. Usch hatar verkligen det, gjord det förra sommaren utan bedövning och då gjorde det ont som in i helvete! Måste verkligen börja sköta mina tänder, haha jag som tyckte jag var duktig eller inte =). Men det ska bli skärpning nu, annars får jag väl sätta på en förbannad jävla påminnelse på mobilen som står "borsta tänderna ditt äckel" eller något sånt där gulligt ;).
Ska även sluta äta socker och godis, det blir ju bantning efter plutten har kommit eller iaf äta mindre och mindre onyttigheter! Ska ju gå ner i vikt och bli smal till beatch 2012 ;), nä men vill komma i tigtha jeans igen och tröjor som sitter åt fint på kroppen och inte har något "putt" mage som blir jätte stor när man sätter sig ner.. Nej jag har inget emot feta människor eller jo jag hatar när de klagar på att de är feta eller tjocka! Men jag har väldigt stora komplex för min egna kropp, pga mobbning av min vikt i grundskolan! Så ni får tycka att jag är fjantig om ni vill, men tål verkligen inte människor som tycker synd om sig själv och klagar på sin vikt, sen tio minuter senare smäller i sig en hel choklad kaka! Det kan verkligen få hela mig att vilja strupa de, och sen är feta människor väldigt äckliga och fula (ursäkta mig). Men när folk har fet valkar och smalbena är jämn tjocka ända ner till fötterna, nä det är inte sexigt. Men iaf, nu ska jag kolla på tv och sen sova! =) Saknar min Mattias, men han är otroligt duktig som jobbar och står i nu på lovet =)



Vart är det har gulligt och charmigt nånstans!?!?!?! STACKARS BARN!!!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback