Mot skolan!

Det blev inget inlägg innan jag gick och la mig, städade, packade och höll på ett bra tag innan jag vart klar! Men nu är allting fixat, sängkläderna är tvättade, vagnen är bäddad och BB-väskan är packad! Kändes helt otroligt att packa väskan för BB igår, det är ju inte sånt som jag ska göra ju, jag är ju för ung för sånt! Men det är ju faktiskt verklighet, inom 5 veckor så är jag inte blivande mamma längre, då är jag faktiskt mamma på riktigt. Känns overkligt att jag snart ska ha en son, men ändå så spännande och jag längtar fruktansvärt!
Ifall idag blir det att åka till skolan och se vad som händer där, får se hur länge jag stannar och ifall om jag ska göra några rester idag. Annars åker jag väl hem tidigare eller så möter jag mamma på jobbet, allt för att slippa dega i soffan nu sista tiden =). På fredag är det avslutning och jag vet med mig själv att efter den kommer jag att ligga i soffan dagarna innan förlossningen! Så måste hålla igång nu lite innan, så kanske jag får en enkel förlossning som alla tror på..
Vem vet, han kanske kommer tidigare?! Jag sover dåligt, har fruktansvärda förvärkar, ryggvärk och sånt. Har legat uppe sen kl 2 inatt utan att kunna sovit, så jag är lagom trött nu. Men det blir nog bättre så fort jag kommer igång med dagen, alltid seg på morgonen! =).

Men nu ska jag klä på mig lite, sminka mig och sen äta frukost =)



Mamma längtar efter dig!<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback