Måndag

Fy fan vilken natt/dag, hade världens sämsta natt! Spydde som en stucken gris och frös as mycket, sjukt jobbigt! Gillar verkligen inte gravid spya, kände som om jag skulle spy upp min pojke! Haha mysigt med alla härliga detaljer, men kände att ni behövde de =). Men nu är det bättre, förutom mina förväkar med smärta som strålar ut ur ryggen på mig, gör rätt ont och känns mera eftersom jag är opererad och har sabbat min rygg efter att jag har ramla av hästen förra sommaren! Idag händer det inte mycket, klockan är snart halv 3 och jag har inte gjort ett piss idag, ska strax fixa disken, gå ut med syster hund och sedan ta en välförtjänt dusch! Är så jäkla seg, grymt tråkigt med sommarlov om man inte har något att göra, ska lata mig hela sommarlovet tills min plutt kommer sen blir det väl andra bullar! =). Händer typ inte ett piss i veckan, förutom på torsdag för de blir det barnmorskan och sen ner till moster i södertälje! =) Sen på fredag kommer väl Mattias hit, då är det 5 månader mellan oss! Shit tiden går fort, kommer ihåg alla våra rolig och sjuka dagar tillsammans, helt underbara! Men självklart ska det bli flera, mår så bra med honom! =). Åh min älskling vad jag älskar dig!

Nästa vecka händer det väl inte så jäkla mycket, tandläkaren mån och tis! Haha så dålig att jag måste laga massa hål i tänderna, duktig flicka måste sluta äta godis!=). Sen är det ju midsommar och midsommarafton spenderas ner hos moster med mamma och pappa, kanske får med mig Mattias om han kan och får följa med =).

Men nu måste jag kissa, för han trycker på min kissblåsa! =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback