Ledig

Hejsan!

Det är väldigt skönt att vara ledig, trotst det kommer jag inte ens ihåg sist jag bloggade, men det var väl inte så länge sen förhoppningsvis, igår kanske ? ;).

Har suttit och väntat på att internet ska funka, det hade nämligen lagt ner. Men nu funkar det igen, så jag ska blogga lite snabbt och kolla min facebook som är beroende framkallande. Sen jag fixa tvätten, som jag kunde ha gjort i väntan på internet. Men jag är inte så smart, annars har jag väl inte gjort så mycket. Tvättat, damsugigt, fixat myggnät för fönstren och sedan fixat min cheese cake, mums jag längtar efter att få äta den :).
Ikväll blir det väl lika lugnt som vanligt, hemma med familjen och Mattias som vanligt :). Imorn så kanske jag drar in till stan med Mattias och kollar på lite kläder, som sagt jag älskar sommar och kläder :). På fredag är det ju skolavslutning och jag vill ju vara fin fin :). Ska iaf kolla med Mattias ifall vi ska dra till stan imorn, hoppas hoppas!

Ska även ta och maila min mentor på skolan, fråga vad som sjutton har hänt med mitt schema?! Hade inge schema för måndag eller tisdag, och inte för nästa vecka heller. Trots att jag vet att jag har massa rester kvar att ta hand om!


Jag tror knappast att ett schema ska se ut såhär, om jag vet med mig själv att jag har rester!? Då ska jag alltså bara komma på skolavslutningen, hmm verkar ju väldigt skumt! Ska maila min mentor på engång och se vad hon säger! Elr så är jag smart och bara skriver ett sms till henne, så jag vet hur det blir från tisdag till fredag nästa vecka! Har ju engelska rester jag måste göra så kan jag få godkänt i engelska och någon svenska grej kvar att göra! Detta måste ordnas upp, jag vill ju faktiskt klara kurserna nu när jag har möjlighet till det :) Han som gör mitt schema kanske har glömt bort mig!? Vore ju lite synd om mig då, men jag lär ju åka till skolan och fixa resterna.
Apropå det så klarar jag inte matten detta år, tack vare kärringen som slarva mot tre prov jag gjorde!! Detta ska rektorn få veta och han ska även få veta att hans personal s*ger k*k stenhårt! Hur sjutton kan man slarva bort ett prov? Sedan stå och säga att jag inte har gjort några prov!? Jag vet ju det med mig själv och jag gick till och med till min matte lärare innan och sa att jag ville göra de och då sa han att jag skulle gå göra de i studion! Så sjukt irriterande!! Så jag får göra om hela matte kursen från början när jag börjar om gymnasiet, men kanske är lika bra det. För jag har inte hängt med så mycket i år ändå, tack vare att jag har haft mycket annat att tänka på!
Känner att detta inlägg blir långt, men jag måste skriva av mig lite :)

Men nu måste jag ta hand om tvätten och sen springa och möta min kära mor :)
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback