Kom nu mammas älskling

Tankar snurrar runt och jag hänger inte med längre, allting går för fort och jag önskar bara tiden kunde stå still för en timme elr två! Om 12 dagar är jag mamma, förhoppningsvis redan innan 12 dagar har gått! Men det är nu jag inser hur lycklig jag är och hur mycket jag älskar mitt nya liv, jag är stolt över att bli mamma vid den här ålder, kanske inte det jag planerade. Men jag ska bevisa för alla andra att det går och att jag kan lyckas med livet även fast jag är ung mamma. Jag är så förbaskad lycklig, jag har snart en underbar son som kommer snart och jag har en kille som jag verkligen tycker om, även fast vi har det jobbigt ibland! Jag har en underbar familj som är så underbart stöttande i alltihop, jag har vänner som är fantastiska och jag har ett helt liv framför mig!
Det än som "fattas" nu är min son, min egna son som jag ska älska hela mit liv. Det är bara du som fattas nu, vi alla längtar efter dig och vi är så sugna på att få träffa dig och dina små söta händer och få pussa på dig.

Vi alla här hemma längtar efter dig och dina små underbara leenden som du kommer sprida här hemma. Mamma längtar efter dig så himla mycket och mamma vill att du ska komma nu älskling. Jag är redo, min kropp är redo.. Är det bara du som inte redo eller vad är det lilla älsklingen?!
Du är så himla välkommen nu, så kan du inte göra så att vattnet går eller åtminstonde ge mig lite värkar så jag kan få åka in till sjukhuset! Komigen nu Loke jag vet att du vill komma ut och träffa alla här hemma, ge mig ett tecken på att du vill komma ut nu! Så fixar vi det på engång, kom kom nu lite älsklingen! =)..


Mamma älskar dig och längtar efter dig, dags att komma ut nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback