Jag längtar!

Ingen pojke ännu, nä han trivs väl i mammas mage! Men jag skulle trivas bättre med honom i min famn :). Men iaf har funderat och det är nog rätt bra om han ligger kvar det två veckor till iaf :). Så jag hinner införskaffa ; bilbarnstol, bröstpump, mjöklersättning och lite sånt :). Sen ska jag även hinna tvätta om hans sängkläder pga att katterna här hemma har både legat i hans vagn och hans säng! Fy för katterna, men har hunnit fixat vagnen men inte sängen än. Sen så kan det va bra om jag hinner klart skolan innan han kommer, vill ju hinna fixa resterna innan han kommer så jag kan slappa av och bara tänka på min lilla prins :).

Så han kan ju komma om två veckor, det är helt okej för min del :). Då är jag även i vecka 37, så då är oddsen ännu bättre ju eller så kommer jag gå till datumet jag är exakt beräknad till, för jag lär nog inte gå över tiden iaf :). Men jag är fullkomligt redo att föda nu, men vi får se när han är redo att möta omvärlden och hans "galna" släktingar :).
Mamma längtar efter sin lilla prins, och alla andra här hemma längtar också :).
Nu ska jag ta och fika lite grann och sedan städa rummet tror jag, är aldrig stilla :)



Tänk att jag bara va i vecka 18, när denna ultraljudsbild togs! :), fort tiden har gått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback