Fikade!

Det blev ingen pluggande efter maten, Micke och syster kom över istället :). Så vi käkade glass och fikade istället, så ska väl ta och gå upp på rummet nu och försöka plugga mig igenom dessa rester som jag har kvar! Så sjukt jävla tråkigt, men måste göra det. Ska även kolla skol-mailen och se om mina lärare har svarat, men antar inte det. Eftersom de är lediga idag, lite smått kul att de säger att man ska höra av sig via mail, men de kanske inte svarar först typ 2-3 dagar senare ;). Tummen upp för jällaskolans lärare i mellan åt, vi får hoppas på att jag hittar de imorn i skolan :). Annars så får jag väl haffa de på onsdag, och hoppas på att få fixa resterna. Vill ju verkligen klara kurserna, men jag anser även inte att de kan ge mig IG i kurserna och påstå att det är mitt fel!! Jag har ju för guds skull inget schema, det är ju inte mitt fel då. Jag gör ju så gott jag kan och jag har pluggat röven av mig för att hinna! Så jag ska fan klara kurserna, annars så ska aftonbladet få skriva i tidningen om jällaskolan från mig :)..

Men nu ska jag äta lite jordgubbar och sen plugga, hörs imorn ;)
P.s KOMMENTERA MERA FÖR GUDS SKULL!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback