Bloggningen ligger på glid!

Ni får ursäkta att bloggningen ligger lite på glid, de här sista dagarna innan sommarlovet är verkligen underbara! Gårdagens spenderades först med mamma och pappa, sen plockade vi upp Mattias i Märsta. Så skulle vi hem, men kom typ halv vägs hem, så hoppad vi över till Micke´s bil (systers kille). Han skulle nämligen överraska miin syster så vi följde med honom och handlade. Så vi åkte runt lite grann, super kul :). Sen blev det hem för mig och Mattias, gjorde ingen speciellt vettigt. La oss i soffan och degade, tills jag började med maten, sen efter maten kolla vi på film med mina päron =), sen vart det sängen för vår del.
Idag; så drog jag och Mattias in till stan och kollade i affärer, försökte hitta shorts till Mattias. Vilket vi gjorde tillslut, efter att sprungit i flera affärer.. Sen drog Mattias hem eftersom det är skola imorn och då drog jag till min mammas jobb. Så skulle de iväg på någon slags picknik med sitt jobb, så jag följde med syster och mamma. Fast va bra där ett tag, och nu sitter jag här framför datorn och latar mig :).

Ska försöka prata med min mentor angående mitt schema, hon svarade fint på mitt sms " gå på lektionerna som du ska", kunde inte låta bli att skratta! Jadu lilla mentor det skulle jag väl ändå självklart göra, OM JAG VISSTE vilka lektioner jag har, svårt att veta utan att ha något schema! Så jag imorn blir det väl att spendera dagen hemma på morgonen, ska hjälpa syster lite grann och så sen far nog hon och jag till skolan så jag kan tömma mina skåp där, så får jag haffa min mentor då också förhoppningsvis :).

På onsdag och torsdag får jag väl ta och gå till skolan, fixa mina rester och sen på fredag kör vi på avslutning ;). Så underbart med sommarlov, dock så ska min älskade Mattias jobba veckorna direkt efter skolavslutningen har varit! Tycker lite synd om mig själv, men det är tur att min son kommer snart, så får jag sällskap av honom :). Han kanske kommer tidigare om jag har tur, men ska inte hoppas för mycket :)

Detta inlägg blev rätt långt, men då har ni ju lite att läsa och gott er i :), så kan ni inte klaga på mig efter det hära :) Nu ska jag maila min engelska lärare och min svenska lärare, för att se om det blir några lektioner i de ämnerna för mig!? Frusterande att inte veta hur det blir och så, men det är ju tur att jag står på mig och försöker fixa till all denna sopa! Jag tror nog att gubben som gör schemat har glömt mig!
Nu ska jag fråga min kära mor vad vi ska äta till middag, som är en standard fråga ifrån mig. Sen ska jag plugga engelska rester så jag kan de :)
Bloggar senare om ni har tur, puss & kram :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback