Våga fråga!



Har lagt in en ikon på sidan av bloggen, under informationen om mig! Klicka på den länken så kan ni ställa vilka frågor ni vill till mig, så svara jag era frågor :). Lite lättare än alla dessa kommentarer på bloggen, men självklart kommer jag fortsätta svara på de :)

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Hur gammal är du?

Jag är 16 år, fyller 17 i höst (november)

När grät du senast?

Igår om jag ska vara ärlig, mammarollen med för många känslor!!

Vad drömmer du om?

Jag drömmer om massor! En man, hus, flera barn, bra utbildning, resa utomlands flera gånger!! Jag har massor med drömmar, men just nu drömmer jag bara om att jag och Loke får en toppen bra start tillsammans och att jag sedan träffar en man som är toppen för oss båda =)

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback