Uppdatering

Hej bloggen, uppdatering lider som vanligt! Men det blir så när man har barn och inte har tid för datorn längre. Loke kräver min uppmärksamhet så fort han är vaken, och om han inte gör det. Så måste man ju hinna städa och hålla ordning här hemma :). Jag är iaf glad att jag bor hemma och har mamma som stöd, för fyfan vilket jobb det är med en liten och speciellt när man är ensamstående och inte har någon annan som stöttar en. Men iaf hade en "mini-semster" hos min morbror en natt, men det var ingen riktig semster efter Loke inte alls mådde bra tack vare sin frejkabyxa!  Den var för hårt spänd och han bara skrek när han fick den på sig, så det slutade med att vi fick åka tillbaka till sjukhuset dagen efter :).
Igår så va vi bara hemma och städade, tog det lugnt och bara njöt av att vara hemma. Dock fixade jag lite papper för Loke, så som att skicka in papperna för hans namn, söka daigs plats (bra att för det tidigt!), ringde även angående faderskapstest och sen kollade jag gymnasium skola till mig för nästa höst. Ska även ta mig till gymnasiet här i Märsta och ansöka om att få plugga upp min matte på kvällarna nu till hösten :).
 Men idag har det varit en lång dag, vi har varit överallt känns det som! Morgonen började klockan 6, sedan vid 8 tiden for vi hemifrån för att lämna ena hästen hos sin fodervärd i västerhaningen, vägen dit gick super bra och Loke sköte sig utmärkt :). Efter Västerhaningen for vi till moster våran för att hämta en annan av våra hästar, då han också skulle till sin fodervärd i Mjölby (tror jag!!), har inte sten koll på det hela. Men dock möte vi upp henne i Nyköping och även denna bil resa sköte Loke sig utmärkt, blev lite gnälla när vi hade stannat. Då han va hungrig, kissig och väldigt trött, man måste ju tänka på att han bara är två veckor (Idag), Så man kan inte kräva hur mycket som helst av honom :). Efter att ha lämnat vår häst och så, blev det att fara hem igen. Loke sköte sig så gott han kunde, men vaknade till och ville inte alls vara med längre. Men han höll sig rätt så lugnt hela vägen hem och nu ligger han i min mammas famn och sover som en stock, och jag själv har precis tagit en välförtjänt dusch efter den varma dag! :) Så idag har det varit en hel del bil åkande fram och tillbaka, så imorn blir det en dag hemma och vila tror jag :). Tror även att Loke´s pappa skulle komma förbi och hälsa på, vilket är väldigt roligt :).
Nästa vecka kommer Loke´s kusiner och två fastrar till honom och hälsar på, vilket ska bli riktig kul trycker jag, känns skönt att de vill ha kontakt med honom och så :)


Men nu ska jag ta kväll med min familj och min underbara son :), kanske uppdaterar imorn, vem vet =)



Älsklingen tittar ut igenom fönstret :)

Kommentarer
storasyster säger:

Å fina fina killen. Han liknar morfar nu tycker jag.

2011-07-23 | 11:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback